luni, 7 iunie 2010

Radar nou vs. detector Cobra

Titlul postarii spune meciul, iar eu voi spune scorul: 0-1 indiscutabil.
Week-end-ul asta am facut ceva kilometri (am fost la Brasov la o nunta, apoi la Felix (langa Oradea). Si am avut placuta surpriza ca detectorul meu Cobra (nu mai stiu modelul) sa detecteze absolut fiecare MCV "invizibil" intlanit! :)

Si alti prieteni mi-au spus ca le detecteaza, dar acum am vazut pe viu :) Asa ca... tot respectul pentru campania Politiei Romane de-a genera ideea ca noile radare sunt nedetectabile. Tot respectul pentru campanie, ca pentru radare... :)

Cealalta varianta mult mediatizata in ultima vreme (statiile de emisie-receptie) nu ma incanta, ca doar nu-i opreste nimic pe gabori sa-si ia si ei si sa dea "Liber, colega!" cand intreaba cineva :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu